All the way together

Johanna var här hela kvällen igår, det blev ingen choklad för affären hann stänga så det blev te istället. Vi satt och pratade, tittade på sanningens ögonblick skrattade en hel del. Vad jag ville få fram var att jag fick en som alltid lyckad kväll med Johanna.

Idag är det skola igen. Jag sitter helt klar i sängen och väntar på att jag ska gå, vilket är om en timme men det gör inget för jag sitter hellre och tar det lungt en stund innan jag går än att hela morgonen bara blir jätte stressad så glömmer jag hälften. Eller jag är inte riktigt klar än, jag ska äta frukost med Sanne först.
Jag slutar halv tre idag så vi hörs är jag kommer hem igen.  /R





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0