Valborg

Valborg då, jag skulle varit med Bim men hon ångrade sig så jag var med Jessika istället. Vi följde med Emil och Simon till Slagsta men där var det ganska tråkigt så vi sa hej till alla, stannade i 20 minuter kanske sen åkte vi tillbaka till Tumba igen. Jag, Jessika, Emil, Simon, Emilia och Hanna gick hem till mig och tittade en stund på tv och bara umgicks. Sen gick Emilia och Hanna hem och vi andra gick ut en stund. Var hemma ganska tidigt igår, riktigt skönt faktiskt.
Gick upp tio idag och satte mig direkt och åt frukost med resten av familjen sen åkte jag, Rickard och Pontus till Heron och gick på bio. Vig såg 21 och den var faktiskt riktigt bra! Rekomenderar den i alla fall.
Nu ska jag snart ut och äta, vi har grillat men efter all popcorn är jag inte så hungrig.

image94

 See ya later  /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0