Sunday, lovley sunday

Det har verkligen varit varmt idag. Solen har legat på hela dagen och det har varit underbart.
Gick ut vid tolvtiden med Jessika och Elin, vi låg i solen och pluggade och det var jätte härligt. Sen gick vi till donken, köpte glass och satt ute och snackade, kastade vatten på varandra och bara hade det bra. Vi fortsatte hem till mig och spelade kort en stund.
Efter att dom hade gått tog jag tag i mitt rum. Det såg ut som ett bombnedslag så det var på tiden att jag städade det, så nu är det rent och fint. igen.
Efter middagen gick jag och Jessika ut och promenerade runt vretarna som vi alltid gör. Det är så skönt och mysigt att bara gå runt och snacka, bara ta det lungt och göra ingenting.
Nu börjar snart en film som jag ska se, Robin Hood: Prince of thieves. Jag har sett den massvis med gånger men den är lika bra varje gång och Kevin Costner är verkligen snygg i den.
Godnatt Sverige    /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0