Promenad i solen

Väldigt seg dag idag. Började i och för sig halv tio men slutade istället halv fem. Kom hem runt halv sex och åt middag direkt när jag kom hem.
Gick ut på en promenad med Jessika efter maten. Älskar det fina vädret så jag är ute så mycket som möjligt. Gick i alla fall ner och tittade på lillesyrran som tränade fotboll, kollade samtidigt in pappas skills som tränare. Efter det gick vi och tittade på lillebrorsans fotbollsträning och där fick man se låtsaspappans talanger som tränare (värsta familjestunden). 
Jag och Jessika stog och passade lite och man märkte att man fortfarande kunde lira lite.
Kom hem och tog en dusch och nu sitter jag här och kollar på hockeyn. Halvdansk som man är bryr jag mig faktiskt inte om vilka som vinner men just nu ser det ut som Sverige har övertaget.
Funderar (tro det eller ej!) på att gå och sova snart, ska upp halv sju imrgon och det är inget som lockar direkt.
Men ha det bra och godnatt  /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0