Pontus Lärnvåg

HAMMARBY, HAMMARBY, HAMMARBY <3
Hammarby - Gefle   2-1

Idag har jag pluggat lite. Jag har tre prov och en redovisning den här veckan och det känns verkligen som jag inte har tid och ork för att plugga till allt. Först går jag till skolan, sen kommer jag hem och pluggar sen sover jag och sedan börjar det om igen. Konstigt att man inte orkar tillslut.
Min bror har i alla fall gjort mig väldigt glad idag. Jag vet egentligen inte varför. Han och jag har suttit och typ snackat och han har bara varit allmänt störd. Han kan verkligen vara rolig min bror. Han och jag har alltld haft en bra relation. Det var alltid jag som lekte med bilar med honom och det var alltid han och jag som var tillsammans. 
Även fast han är lite störd ibland så älskar jag honom! ;D <3
image109


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0