Jobb(igt)

Ibland orkar jag inte med livet. Varför ska allt alltid vara så svårt? JAG ORKAR INTE LÄNGRE!

Kom hem runt halv tio. Åkte bara till skolan för att skriva prov sen åkte jag hem igen. Kom hem och packade väskan. Jag ska nämligen iväg med Tess idag. Ska sova hos en kompis till henne sen ska vi jobba imorgon. Har egentligen ingen lust och är inte alls taggad men eftersom jag har lovat är det bara att hålla humöret uppe.
Jag har börjat skriva igen. Det har jag inte gjort på jätte länge men jag saknade det så igår började jag skriva en novell igen. Det är nog ganska många som kommer ihåg mig för den som skrev hela tiden. Det var jag och Johanna. Johanna har däremot aldrig slutat skriva och nu har många av hennes krönikor blivit publicerade på aftonbladet. Jag är väldigt stolt över henne. Vi får väl se om skrivandet håller i sig eller om det vara är en fas jag hamnat i. Jag hoppas på det först nämnda i alla fall.
Nu ska jag snart gå till bussen.
Försöker uppdatera på lördag kväll om jobbet och så.
Ha det bra   /Rebecca

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du och jag :)

2008-05-17 @ 01:00:31
URL: http://jcarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0