Jag älskar verkligen att vara glad!

Äntligen helg! Tänkt att man kan älska helgen så mycket, definitivt höjdpunkten på veckan. Ikväll ska jag bara ta det lungt. Jag tror jag ska vara med Jessika och Elin men annars blir det nog väldigt lungt. Sanne tar ju studenten nästa fredag så det är full rulle hemma hos oss. Både mamma och Sanne kan inte vara lugna. Det kommer i och för sig 45 pers hit på fredag så det är mycket som ska förberedas.
Jag har fortfarande inte hitta något sommarjobb och det är väldigt frustrerande kan jag ju säga. Jag måste ha sommarjobb om jag i huvud taget ska kunna åka utomlands nästa sommar.
Nu ska jag titta på Detroit Rock City, igen(!) haha man kan se den flera gånger och skratta lika mycket varje gång! Älskar den!
Jaja, simma lungt   /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0