He gave me some sunshine

Nu skulle jag verkligen vilja vara på landet. Sitta på tomten och bara mysa i solen. Det skulle vara underbart. Men nu är jag ju inte på landet så jag får sitta på balkongen och njuta i solen. Var ute och solade med Sanne förut och det var varmt och riktigt skönt.
Har precis städat klart rummet så nu är det jätte fint och ljust. Rummet blir mycket ljusare när man städar. Jag vet inte riktigt varför. Kanske för att man får bort så mycket saker på golvet och sånt. Det är i alla fall jätte fint och äntligen kan man gå in i rummet utan att bli dyster tack vare alla kläder och allt damm som täckte både golv och hyllor.
Idag är det morsdag och jag hoppas på lite fika sen. Har inte köpt något till mamma än men det kommer, det lovar jag. Funderar på att kanske göra det lite mysigt här hemma tills hon kommer hem. Men eftersom det bara är jag hemma känns det lite trist om hon kommer hem och bara jag sitter och väntar på henne. Aja, det löser sig nog.
Hade tänkt plugga lite också, har egentligen ingen lust men jag har två jätte stora och jätte jobbiga prov nästa vecka så jag tror jag måste kolla igenom böckerna sen. Men just nu ska jag bara njuta av musiken som spelas och kanske fortsätta på mitt skriveri.
Ha en bra söndagskväll allihopa    /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0