Grattis Elin!

Idag fyller min älskade vän Elin 17 år! Hoppas du får världens bästa födelsedag!<33



Idag ska jag plugga hela dagen. Sen blir det finbesök av Sannes pojkvän. Har inte träffat han än men nu är det dax. Han ska nog trivas här. Om dom någon gång gifter sig så blir ju han min svåger så då måste jag ju vara snäll mot honom.
Efter middagen blir det ännu mera plugg och sen är det tvn som tar min tid. Det är ju faktiskt fotboll ikväll och det ska jag se såklart.
Har inget speciellt att skriva så jag uppdaterar när det händer något nytt.
Don't be a stranger    /Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hur var han då (a)? va han okej eller ;)

2008-05-27 @ 07:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0