Footprints in the sand

Idag har varit en väldigt jobbig dag. Jag började med att försova mig i morse så jag fick stressa mig genom hela morgonen. Jag gick till skolan utan att ha ätit frukost och utan pengar till att köpa frukost i skolan. Den första lektionen var ganska skön och efter det var det håltimme och sen lunch. Jag var grymt hungrig när lunchen närmade sig men till min besvikelse var det inte den lunch jag hade hoppats på. Så besviken gick jag från matsalen utan lunch också, men snäll som Jossi är så köpte hon en macka till mig. Jag hade i alla fall två lektioner efter lunchen och sedan gjorde jag ett prov och sen var det bara att åka hem.
Jag åkte hem och somnade direkt på sängen. Vaknade lagom till middagen och efter det gick jag hem till Elin. Vi pluggade lite, kollade videos på datorn, tittade på grey's och bara flummade. Dagen började som ett helvete men slutade hur bra som helst.
Nu ska jag snart sova, om jag nu kan det vilket inte är särskilt troligt efter en tupplur på dagen och kaffe på kvällen.
Men sovgott allihopa i alla fall      /Rebecca

Lifehouse - Broken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0