Bornholm

Nu sitter jag här i sängen. Jag orkade verkligen inte gå till skolan idag. Jag är så trött på det och jag är så stressad att jag inte klarade av att gå idag. Jag måste få vila, lugna ner mig och tänka på något annat för en stund. Ska kanske åka med Sanne och Madde till Skärholmen och gå runt och titta i lite affärer. Jag har inga pengar men bara grejen att få komma iväg någon annanstans vore väldigt skönt just nu. Men jag får se. Mamma kommer bli galen på mig för att jag är hemma men det får jag ta, hon måste förstå hur är det är just nu.
En tripp ner till Bornholm vore inte helt fel just nu. Jag och Sanne satt och pratade om hur mycket saker som verkligen påmnner oss om Bornholm, som nyklippt gräs, somriga dofter, melissa etheridge och shania twain och massa andra saker. Ah, jag längtar verkligen dit, till hemstaden Bornholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0