Söndag

Ligger nu i sängen efter en ganska tråkig men ändå skön dag. Kollar på någon film på trean som är hyffsat bra, orkar inget annat just nu. Blev nämligen väckt av en liten hund tre - fyra gånger i natt. Verkligen jätte kul, sen är det skola imorgon också och jag har verkligen ingen lust. Inte nog med det, imorgon börjar dom göra om vårat badrum och våran toalett. Klockan sju kommer dom hit och dom går inte förrän fem! Hoppas det kommer några snyggingar och bygger om. Jag menar, kul att ha massa gamla gubbar gående i lägenheten hela dagen. Nej det måste finnas några snyggingar ;)

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen sen ska jag gå och sova,
önska mig lycka till att komma upp imorgon bitti /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0