Sömnlös natt

Sitter ensam hemma och det är faktiskt ganska skönt. Har varit hos farmor och farfar och det var faktiskt ganska mysigt att få komma bort från allt hemma. Men nu är jag tillbaka och borta bra men hemma bästa stämmer verkligen. Det var så skönt att få sova i min säng ävn fast jag bara fick göra det i några timmar. Jag skulle nämligen sova hos Elin. Så jag, Elin och Jessika skulle sova alla tre i Elins säng och den är inte den största. Vi trängde in oss i hennes säng i alla fall och tyckte det var ganska mysigt, tills Jessika och Elin somnade. Dom människorna tog upp hela sängen så där låg jag vaken i flera timmar tills klockan fem då jag drog hem för att få sova lite. Jag är ganska trött idag kan jag ju säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0