Helt okej tisdag

Okej, Jessika gnäller över att jag bloggar för lite så nu får jag skärpa mig!
Började dagen med att försova mig. Vaknade 10 över 7 och jag skulle gå hemifrån halv 8. Inte så jätte bra. Men jag hade lite tur iallafall. Jossis mamma var hemma så hon kunde rädda mig från att komma försent till historian som jag skulle redovisat på, men det blev inte så, jag får några dagar till på mig att öva.

Efter skolan åkte jag, Jessika och Elin och solade och det var verkligen riktigt skönt. Efter åkte vi hem och åt sen gick vi till mig för att plugga, jag har nämligen ekonomiprov på torsdag som jag måste plugga till. Men ja, det blev inte så mycket pluggande, mer guitar hero! Men det är ju faktiskt helt sjukt roligt!
Nu ligger jag här och kollar lite på tvn. Jag ska inte till skolan imorgon för jag behöver en dag hemma så jag kan plugga massor. Det kommer bli skönt.

Tänkte berätta för er om hur våran lägenhet ser ut för tillfället. Det hängder plast i hela lägenheten, det är dammigt överallt oc det är iskallt. Det är så att dom ska göra om våra badrum här så 7 varje morgon kommer det massa killar och börjar borra så att det låter som om hela huset ska rasa och dom går inte förrän 5! Såhär ska vi ha i två månader, jag kan lova er att efter en månad kommer jag inte bo hemma.

/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid välkommen att sova i min säng med mig! :)

2008-03-04 @ 22:49:12
URL: http://theresecasteberg.blogg.se
Postat av: Jessika

hahaha :D:D

2008-03-05 @ 08:13:21
Postat av: Rebecca

Tack älskling! :D

2008-03-05 @ 09:08:30
URL: http://rebeccajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0