Ensamt

Ingen hemma, känns lite ensamt faktiskt. Eller ensam är jag egentligen inte, byggarbetara är fortfarande här, även fast dom skulle gått hem för en och en halv timme sen. Har faktiskt varit hemma hela dagen och bara legat och titta på tvn, skönt skönt, men imorgon måste jag till skolan igen, har nämligen ännu ett prov. Jag ska börja plugga lite till det provet snart. Ikväll blir det inte alls sent. Måste skärpa mig när det gäller att gå och lägga sig i normal tid. Det är inte så konstigt att jag försover mig hela tiden :/ Men nu ska jag iallafall gå och lägga mig i skaplig tid från och med idag!

Nu ska jag plugga lite naturkunskap, ha det bra
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0