Vattenkrig och kortspel

Började skolan 12.10 idag så det var riktigt skönt att få sova ut. Kom till skolan och min lärare hade värsta showen för oss. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Slutade i alla fall en timme senare. Kom hem och tog det lungt en stund. Sen gick jag och Jessika ut och la oss på gräsmattan och solade, tills hon hällde vatten på mig. Då startade vattenkriget som jag förlorade. Jag var blöt ända in på underkläderna och det var inte allt för mysigt att då runt i dom kläderna men jag orkade verkligen gå upp och byta om.
Vi spelade kubb vilket jag också förlorade på, två gånger! Men än var det inte slut på det roliga. Jessika gick upp och fyllde våra vattenflaskor och sen var vattenkriget igång igen men den här gången vann jag. Nu var det Jessika som var genomblöt.
Efter det gick jag och Jessika hem och åt middag och sen gick vi hem till Jossi och spelade Pondus, något som jag faktiskt lyckades vinna i alla fall en gång.
Nu ska jag fortsätta med mitt tv tittande, det är ju faktiskt greys anatomy.
Simma lungt   /Rebecca

Kommentarer
Postat av: AfSon

hej.. fint blogg, besök gärna vår blogg och rösta:)

2008-06-04 @ 21:42:01
URL: http://afson.blogg.se/
Postat av: Jessika

Så kul :D har inte skrattat så mycket på länge.
när vi gick hem ifrån jossi

2008-06-05 @ 07:48:28
URL: http://jessikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0