Lördag

Vaknade vid tolv idag. Gick upp och gjorde ingenting, åt inte änns frukost. Sen gick jag och Elin till centrum där jag köpte en tröja och solglasögon. Efter det gick jag hem och började skriva en novell som jag senare skrev klart.
Efter middagen som var det första jag åt på hela dagen åt jag lite tacos sen sminkade jag och Jessika oss sen sminkade vi min bror och hans kompis (dom gjorde det för pengar). Men dom blev jätte fina haha!
Mot kvällen gick jag och Jessika hem till Emil där vi spelade fotboll med Emil, Putte och Emils lillebror Elias. Vi tjejer ägda kan man väl säga. Sen gick vi in och tittade på fun with Dick and Jane, riktigt rolig film de där. Nu är jag hemma och jag är inte på det allra bästa humöret så det är kanske dags att gå och sova.
Godnatt  /Rebecca


 

Jag är så jävla trött på att folk verkar gillar mig för att de måste!

I want you to need me
Like the air you breathe
I want you to feel me
In everything
I want you to see me
In your every dream
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0