Här spelar vi väldigt mycket

Jag har varit väldigt seg på att uppdatera jag vet så nu tänkte jag skriva om allt som har hänt dom senaste dagarna ( inte för att det är så mycket).
I tisdags träffade ja ju Elin och sen åkte vi och Jessika in till stan för att käka på donken. Det var längesen vi träffades alla tre så det var jätte roligt. Efter att vi hade tittat på Allsång hemma hos mig gick Elin hem så jag och Jessika gick ut till alla fyllon (våra föräldrar och alla grannar). Vi satt och pratade med dom en stund, spelade kubb och kastade frisbee.
Igår var jag med Jessika igen, vi spelade kort, kubb, frisbee och tittade på film. Jag har haft riktigt härliga dagar så tack så mycket till dom som var med.

Idag ska Hellsén och Lärnvåg/Lovå/Jensen försöka hitta ett band så att vi ska kunna titta på massa filmer från när vi har varit på semester tillsammans. Annars ska jag nog inte göra så mycket mer idag, jag ska bara ta det lungt och ladda inför morgondagen för då ska vi åka till Kolmården och titta på massa djur och det ska faktiskt bli riktigt kul. Jag ska ta massa kort som jag sen kan lägga in här.
Ha det bra så hörs vi snart   /Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jessika

längtar till filmen idag och kolmården imorgon :D

och tack för igår och i förrgår <3

2008-07-17 @ 12:55:18
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0