Come lets pray for the weekend babe

Jag är ledsen att jag inte har skrivit något om helgen men jag tänkte göra det nu i stället. Fredagen var som sagt helt underbar, det är det ända jag behöver säga.
I lördags åkte jag, Jessika och Elin in till stan för att äta middag. Mongolian barbeque blev det och det är nog en av mina favorit resturanger. Jessika var helt underbar som betalade min mat. Tack pysen! När vi var mätta och belåtna åkte vi hem och jag och Jessika fortsatte på fest i vretarna.
Idag har jag gjort så lite som möjligt eller vid fem åkte jag och Johanna till maxi för att se Brolle uppträda. Jag blev faktiskt lite besviken, jag har förväntat mig lite av en konsert men han sjöng bara fyra låtar sen hade han så bråttom så han försvann nästan på en gång. Lite tråkigt faktiskt. Efter det åkte vi hem till mig och bara tog det lungt tills Johanna gick hem och jag gjorde mig iordning för sängen. Nu ska jag snart gå och sova. Imorgon blir det storstädning för min del. Det kan behövas med tanke på att mitt rum ser ut som ett bombnedslag så därför ska jag gå och lägga mig hyffsat tidigt för att kunna gå upp vid tio imorgon.
Godnatt alihopa!    /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0