Jag hatar regn!

Det dåliga vädret fick mig och Johanna att tänka om lite så våran heldag på stan blir imorgon istället.
Idag ska jag bara ta det lungt hela dagen. Jag ska titta på film eller bara ligga och lata mig i soffan tills ikväll då jag ska ta en riktigt powerwalk. Eller så ringer jag Jessika, vi kan alltid ligga och ta det lungt tillsammans!
Jag har egentligen ingenting att skriva om så det här inlägget blir väldigt kort.
Juste, jag kom på en sak. Min mobil fungerar inte längre så jag ska köpa en ny. Jag funderar på en Sony Ericsson W610i, en väldigt enkel mobil men som ändå är bra. Jag tror nog att det blir den.
Simma lungt så hörs vi senare   /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0