Hot stuff

Nu har jag fått min nya mobil. Det är verkligen en Rebecca telefon, bra kamera, walkman, radio, liten och jätte fin. Jag har suttit med den hela dagen idag och hela tiden hittar jag nya saker. Det är så skönt att bli av med den gamla jag hade, jag hade verkligen tröttnat på den.

Nu ska jag nog fortsätta att läsa min bok som jag började på här om dagen. Den är så bra att jag inte kan sluta läsa den. Jag älskar att hitta böcker som inte går att sluta läsa, böcker som man verkligen fastnar för. På bara tre dagar har jag läst nästan två hundra sidor och jag är säker på att det inte kommer dröja så länge innan den är utläst.
Imorgon åker mamma, Rickard och Pontus till Åhus så jag och Sanne blir ensamma här hemma och det ska bli såå skönt. Vi kommer kunna göra lite vad vi vill. Jag längtar!

Hoppas alla får en underbar lördagskväll   /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0