Min omgivning, mitt liv

Min familj är den absolut bästa jag har. Jag skulle aldrig kunna önska mig en bättre mamma. Hon ställer alltid upp och kommer alltid med lösningar här i livet. Utan henne skulle jag aldrig klara mig. Min pappa är alltid den mannen som jag kommer känna mig som allra säkrast hos. I hans armar kan ingen skada mig. Min styvpappa är alltid så klok och han får en att känna sig betydelsefull på något sätt. Min styvmamma kommer också med lösningar och hon bryr sig verkligen om mig. Min syster Sanne, hon har alltid varit en förebild för mig och kommer nog alltid vara det. Henne har jag alltid sett upp till och jag har alltid velat vara som henne. Jag skulle aldrig i hela världen kunna önska mig någon annan än henne. Min bror är min kompis. Han och jag, jag och han liksom. Det är vi som slåss, det är vi retas och det är vi som har roligast tillsammans. Sen mina två andra systrar. Dom som jag vet ser upp till mig och jag försöker verkligen vara en bra förebild för dom. Jag älskar att kuna svara på frågor dom har om små saker och stora saker som livet.
Nu till mina vänner. Det är dom som alltid lyssnar på mina problem och det är dom som håller med mig även fast jag inte alltid har rätt. Dom är mina dagars början och slut. Det är dom som får mig att lysa upp och dom får mig att skratta. 
Uan dom hade jag aldrig blivit den människa jag är idag. Jag kommer säkert skaffa fler vänner men det är dom som jag alltid kommer komma ihåg och det är dom som alltid kommer ha den där specialla platsen i mitt hjärta.
Jag älskar er alla av hela mitt hjärta, även fast jag inte säger det allt för ofta så tror jag ändå att ni vet det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar verkligen att vi träffades mer.. Men det kommer vi! Eftersom jag kanske kommer in i Tullinge ;;)

2008-07-13 @ 08:16:02
URL: http://kirrikirri.blogg.se/
Postat av: Johanna

Rebecca! Vilka fina bilder på dig :)

2008-07-13 @ 11:56:33
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0