Heldag på Kolmården

Idag åkte vi på en heldagstripp till Kolmården. Vi gick upp halv åtta och kom hem vid sex men vi fick se massa djur. Vi började med att åka in i safariparken, där såg vi älgar, rådjur, björnar, zebror, giraffer, strutsar, antiloper, lejon och många fler. När vi hade kommit ut ur safariparken som förresten tog en och en halv timme så gick vi in i den stora parken där resten av djuren fanns. Vi började med att äta lunch. Kycklingsallad bjöds det på och det var riktigt gott. Efter det fortsatte vi. Det fanns hur mycket djur som helst; tigrar, apor, sälar, grisar, kameler, noshörningar, snöleoparder, fåglar, jag kan fortsätta i en evighet. Delfinerna var fina också. Vi såg showen och den var helt okej. Lite kort men dom var verkligen duktiga. Det tråkiga var att vi inte kunde se hajarna och krokodilerna men annars har det varit en toppen dag. Jag har inga bilder på datorn just nu men jag lovar att lägga upp massa bilder när jag får dom.
Nu ska jag bara se klart saw 2 sen ska jag gå och sova så godnatt och sov gott   /Rebecca


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag saknar dig (hundra utropstecken)



Bara två veckor kvar :D

2008-07-19 @ 15:00:37
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fin design!

2008-07-19 @ 19:53:02
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Jessika

de blev as coolt med svart vita bilder ju :D

2008-07-20 @ 16:28:09
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0