En helt underbar dag med syster

Den här dagen har varit underbar. Jag har fått spendera den med världens bästa syster och jag har inte kunnat önskat något mer. Det började med att Sanne åkte till körskolan så jag var ensam i några timmar på förmiddagen. När hon kom hem tog vi bussen till maxi för att handla lite till kvällen. Vi köpte hem glass, chips, dip, läsk ja you name it. När vi skulle åka hem fick vi vänta på bussen ett bra tag men hem kom vi.
När vi kom hem tittade vi på tv ett tag innan vi började med maten, räkmackor blev det idag och det var ritkgit gott. Efter det tog vi fram glassen och satte på en film. Vi tittade på Rockstar, en av mina favoritfilmer.
Nu ska vi ta fram chipsen och se om det går något på tvn och jag är säker på att kvällen kommer bli lika bra som resten av dagen har varit!                  /Rebecca








Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha nu har du fått smaka den glassen i alla fall :D

Och ser att du utnyttjar din mobilkamera till fullo, bra bra :) Kommer troligen hem någon gång i slutet av nästa vecka. Vilket datum åker du? Saknar dig, puss

2008-07-14 @ 21:26:48
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha åh måste också testa den någon gång :) ja! får vi ta en massa bilder med våra mobiler sen när du kommer hem igen :)

2008-07-15 @ 12:22:34
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0