Biomys

Jag kom precis hem från stan. Jag har varit på bio med Jessika. Vi såg sex and the city och den var riktigt bra. Man fick sig några skratt i alla fall.
Efteråt gick vi till donken och åt kvällsmat, eller kanske nattmat med tanke på att klockan var runt tolv när vi åt. Det var riktigt mysigt och väldigt roligt att få vara med Jessika, eller det är alltid roligt att vara med henne men idag kändes det extra kul. Vi har inte haft så kul som vi hade idag på ett tag och det är verkligen något jag har saknat.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, när jag vaknade och hade ätit frukost städade jag hela mitt rum så nu är der fint och fräscht igen. Efter det låg jag bara i sängen och lyssnade på musik nästan hela dagen.
Nu ska jag bara se klart csi sen ska jag krypa ner i min nybäddade säng och sova. Imorgon blir det heldag med Johanna i stan. Jag längtar!
Godnatt och sov gott    /Rebecca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0