Snygging

Ja då har skolan börjat igen. Jag har redan hunnit med en redovisning och ett läxförhör dom här två dagarna som gått.
Idag följde jag med Sanne när hon skulle fylla i sin tatuering och han som tatuerade henne var grymt snygg. Dom som känner mig vet att jag tycker att tatueringar på armarna är så jävla sexigt och han hade massa på armarna. RAWR!

Jag vill bara säga en sak; BIM ERIKSSON ÄR HELT UNDERBAR!
Hon är alltid så sjukt snäll och hon finns alltid där. Jag kommer aldrig släppa dig Bim. Jag har inte riktigt förstått det förut men nu vet jag att du betyder så mycket och det kommer du alltid göra.
Jag älskar dig

/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Tess

Fick du en kick av det jag skrev om bim? hah söt!

2008-01-09 @ 22:15:31
URL: http://theresecasteberg.blogg.se
Postat av: Rebecca

Det där lät ju inte alls ironiskt :/

2008-01-10 @ 16:40:44
URL: http://rebeccajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0