Snart skola

Ja då börjar skolan då. Något jag verkligen inte längtar efter. Jag vill gå och lägga mig sent och gå upp sent, inte ha några krav och inte alls vara stressad. Bara vara hemma eller med vänner och bara ta det lungt. När man tänker så hatar man skolan mer än något annat.
Men men, jag har ju bara drygt tre år kvar.

Idag har jag inte gjort något alls speciellt. Gick iväg med Sanne till tumba köpcenter för att handla godis, gott gott :) sen gick jag till Jessika och spelade spel, som jag vann förresten (med hjälp av fusk :p).
Nu sitter jag i sängen och kollar på Miami ink och bara tar det lungt. Imorgon måste jag ställa klockan för att vänja mig vid att gå upp lite tidigare så att jag inte försover mig på tisdag!

Ha en bra kväll/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0