Helg snart!

Det är snart helg igen :) Känns som om det var helg igår. Men men, det är inte bara i hockey som det går fort. I helgen har jag faktiskt inget planerat. Funderar om jag ska gå upp till pappa på fredag och käka middag. Har ingen lust att vara där hela helgen. Imorgon kommer studiebidraget som jag har väntat på i ungefär en månad så på fredag ska jag inte till stan, jaja jag är ju som jag är, kan inte behålla pengarna i mer än en vecka.
Imorgon är det sen dag i skolan. Slutar runt halv 5 sen ska jag hem så jag är väl inte hemma förän 5. Dom dagarna är inte roliga alls. Antar att jag kommer vara hyffsat trött imorgon.
Läxor har jag tills imorgon också och jag har inte tränat alls. Känns inte alls så bra. Jag får väl träna lite nu innan jag ska sova.

Godnatt /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0