Städa städa varje...

Onsdag i det här fallet. Nu har jag äntligen städat klart! Lite jobbigt men det var ett måste. Dammråttorna hade börjat göra sig hemmastadda under sängen och det är inget husdjur man vill ha.
Idag blir det väldigt lungt. Har hjälp mamma med strykningen och ska ner och tvätta om en halvtimme. Sen ska jag nog börja med min historiauppsats som fortfarande ligger orörd på bordet. Inte bra med tanke på att jag ska vara klar med den när skolan börjar om mindre än en vecka. Jaja, det löser sig nog.
Nu ska jag kolla lite på våra bästa år, den segaste serien jag någonsin sett men som jag ändå lyckas fastna vid.

Ha det bra /Rebecca


Kommentarer
Postat av: fia

hatar att städa :D

2008-03-02 @ 18:20:44
Postat av: Rebecca

haha jag med, men ibland måste man :p

2008-03-02 @ 21:57:59
URL: http://rebeccajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0