Shopping i Skärholmen

Jag, Malin och Jessika tog en tripp till Skärholmen för att fylla på garderoben lite. Jag har i flera dagar nu försökt hitta något att ha på mig på nyårsafton och idag hittade jag en klänning på Vila. Men jag köpte inte bara klänningen utan lite andra saker fick följa med hem också.
Nu ska jag bara ta det lungt. Jag är ensam hemma eftersom Pontus har tunering i Tyresö så jag ska bara njuta av ensamheten ett tag. Jag slänger nog iväg ett sms till Jessika lite senare, kanske kan vi hitta på något med grabbarna.
Ha en fortsatt mysigt tisdagskväll  /R

Kommentarer
Postat av: jessika

haha japp med mig var du, kvinna! :D

2008-12-30 @ 19:13:38
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0