Matte och marshmallows

Jag har suttit och pluggat hela dagen idag. Jag har prov i matte på fredag och jag kan ju säga att det är en skillnad på matte A och matte B. Jag fattar ingenting så jag har lite småpanik nu inför provet. Jag känner mig inte så förberedd som jag hade hoppats att jag skulle göra.
Jag fick tillbaka naturkunskapsorovet idag förresten. Jag var helt säker på att jag inte skulle klara det men det gjorde jag. Jag blev överlycklig! Provet var väldigt svårt så jag är stolt över mitt g.
Nu längtar jag bara till helgen. Det ska bli så skönt att bara dra iväg. Jag hinner knappt hem från skolan innan vi åker. Jag är ledsen att jag inte hinner träffa dig Johanna på din födelsedag men jag lovar att vi ses när jag kommer hem. Vi får ta en fika och så får jag fira dig då istället.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag göra iordning varm choklad med små marshmallows till pluggandet.
Vi hörs kanske senare ikväll  /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0