Party

Jag hade det verkligen jätte trevligt igår. Först gick jag och Sanne hem till pappa för att äta kräftor. Vi satt och pratade, sjöng singstar och hade det roligt. Pappa var lika störd som vanligt men vi hade det verkligen jätte bra.

Efter det gick jag hem och Sanne åkte till Niklas. På gården satt massa människor och söp under ett partytält och i lokalen var det fest. Jag satte mig vid alla föräldrar och lyssnade på dom ett tag innan jag på något sätt hamnade nere i lokalen där musiken och dansandet var i full gång. Mamma och Monica kom ner och jag tror aldrig att jag har sett dom dansa som dom gjorde. I alla fall så var jag nere i lokalen och festade med massa 23 åringar tills jag tröttnade och gick tillbaka till dom andra i partytältet. Jag, Helene och Micke satt ute till halv två och pratade innan jag fick hjälpa Helene hem. Men en lyckad kväll blev det verkligen. Det var hur kul som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0