Nu får hon åka hem!

Idag har jag varit i skärholmen med mamma och Sanne. Jag handlade lite saker till skolan. Jag har klippt mig nu. Frisyren är mer tuff än söt men det är nog mer jag. Jag ser mig själv som mer tuff än söt. Haha va roligt det där lät när jag tänker efter "jag ser mig själv som tuff" hahaha. Ja men ni kanske förstår vad jg menar ändå.
Min vän som var på sjukhuset fick åka hem idag eftersom hon har blivit bättre och jag är överlycklig över det.
Imorgon ska jag nog hem till henne och hälsa på. Jag slapp åka till sjukhuset och det känns skönt. Jag och sjukhus passar inte riktigt ihop. Jag har varit och hälsat på farfar på sjukhuset en gång annars har jag bara varit där själv. Jag slipper gärna åka till sjukhus om jag inte behöver det. Men för min väns skull hade jag gjort vad som helst.
Nu håller jag tummarna att hon fortsätter bli frisk för jag saknar henne grymt mycket.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å Rebecca vet du vad. Jag fick inte åka hem den dagen.. Precis när pappa kom för att hämta mig så fick jag jätteont igen och var tvungen att stanna kvar. Smsade dig men råkade skriva till det andra numret du hade skickat från så jag vet inte om du fick det. Men nu är jag utskriven i alla fall och hemma igen :) Saknar dig massor!

2008-08-25 @ 14:01:46
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0