Lovely weekend

Den här helgen har spenderats med Johanna. I fredags var jag barnvakt åt mina systrar och då var hon där och hjälpte till. Hela dagen igår var vi hemma hos mig och bara tog det lungt tills på kvällen då vi gick hem till henne och såg på Pearl Harbor. Det går inte att se den filmen utan att gråta. Både jag och Johanna satt och storgrät i soffan. Och sen att Josh Hartnett är hur sexig som helst är ju bara ett plus.
Idag ska jag hem till pappa igen för att fira Linda och äta middag där.
Den här helgen har verkligen varit underbar och jag har skrattat mer än någonsin. 
Nu ska jag öva lite på rally så att jag blir tillräckligt bra för att knäcka Johanna!
Ha det bra  /R 

Kommentarer
Postat av: Johanna

En gång i tiden kallade jag dig för min bästis.

Jag tror att jag har funnit åter det jag saknat så länge.. En bästis.

2008-08-31 @ 21:46:42
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0