Jag är hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem från allt. Först var vi ju på Gotland och det var verkligen jätte härligt. Varmt som fan så vi spenaderade den mesta tiden på stranden så lite färg har man i alla fall fått.
När vi hade kommit hem från Gotland åkte jag direkt till farmor och farfar och var där i några dagar.
Jag är för trött för att skriva allt jag har gjort så jag lägger ut lite bilder så ni kan få en liten inblick av vad jag har gjort.
Snart ska jag och mamma åka till Tumba trafikskola för att äntligen gå handledarkurs. Sen är det bara ut och köra!
Nu ska jag lägga mig och läsa en stund. Bilder från både kolmården och gotland kommer snart.
Ha det bra!  /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0