Full fart

Igår åkte jag till stan direkt efter skolan med Jossi. Hon skulle klippa sig hos Sanne och jag skulle bara gå runt och titta lite vid Odenplan. När vi kom till centralen åkte Jossi hem men jag stannade kvar och fortsatte att gå runt i affärerna. Det var hur mycket människor som helst i stan men jag hade inte förväntat mig något annat heller. Jag köpte i alla fall lika saker som jag behövde. Vid sex slutade Sanne så vi åkte tillsammans hem. När vi kom hem var middagen klar så det var bara att sätta sig ner och äta direkt och det var faktiskt lite mysigt med hela familjen samlad vid middagen, det händer inte allt för ofta nu för tiden. Jag satt och pratade lite med Sanne innan jag gick in till mitt rum och förberedde mig för sängen.
Idag började jag tidigt men jag slutade vid elva så jag klagar inte. Idag var det skolfoto också, inget som jag direkt såg fram emot men det gick väl bra tror jag. Nu sitter jag i sängen och ska plugga lite. Jag har tyskaglosor och en ekonomiuppgift att göra innan jag ska gå ut med Johanna. Det ska bli så kul att äntligen få träffa henne! Nej nu måste jag skynda mig att bli klar med läxorna så att Johanna inte behöver vänta allt för länge på mig.
Vi hörs säkert ikväll   /R

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej. Borde jag operera mig? Kommentera på min blogg! Tack på förhand!

2008-08-28 @ 16:05:43
URL: http://itsmyhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0