Helvete

Jag vet inte vad det är med mig idag, jag är inte alls på humör och är jävligt dyster. Jag orkar inte vara ledsen, det känns som om jag har varit det alldeles för länge nu.
Jag tänker på alla mina problem och blir ledsen, sen tänker jag på alla som inte har det bra och då blir jag bara arg på mig själv, hur fan kan jag gnälla så mycket och bara begära mer hela tiden när det finns andra som har det så jävla dåligt?! Men jag kan ändå inte sluta vara ledsen, jag är ledsen för andra och för mig själv. Jag måste sluta vara ledsen för mig själv men det går inte! Jag har haft det så jävla jobbigt det senaste året men nästa år ska bli en helt ny början. Jag ska börja om på nytt och det ska jag göra med ett leende på läpparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0