:D

Igår skulle jag hem till Bim och träffa lite gamla komisar och bara umgås men det blev ändrade planer.
Vi drog till lokalen där det satt några och lanade (jag fattar inte hur man kan tycka att det är kul att bara sitta framför en data och döda lite grejer). Där kollade vi på saw och åt godis.  Efter ett tag så gick några hem och det var bara jag, Bim, Stoffe, Andrija, Felix, Alex, Simon och Olle kvar. Det var faktiskt riktigt mysigt, vi måste göra om det någon gång. Kom hem typ halv 4 sen var det bara att borstatänderna och gå och lägga sig.

Idag ska man med familjen och kolla på Shrek 3. Haha jag har faktiskt velat se den så det ska bli kul.
Efter det ska jag och Johanna åka in till stan och bara umgås. Det var ett tag sen så det är på tiden att vi hittar på något :D

Ha det bra / Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0