Tisdag

Ja då var skolan snart slut, det ska bli otroligt skönt, jag räknar dagarna!
Idag var det soft i skolan, tittade på film dem två sista lektionerna så dagen kändes ganska kort. Sen följde jag och Tess med Rasmus och Andrija hem till Andrija för att spela spel, haha. Det var lite kul :p

Efter det gick vi hem till mig och åt lite. Tess kunde inte stanna så länge eftersom hon skulle iväg men vi ha kul iallafall (;
Sen måste jag dra till Maxi för att köpa något till imorgon. Vi ska tydligen ha matsäck med oss i skolan imorgon för vi ska göra några sammarbetsövningar eller något. BOORING!
Men men, det är skönare med det istället för lektioner iallafall.

I helgen bli rdet lungt. Eller på fredag ska jag med Tess in till stan sen ska vi nog hitta på något på kvällen.
Annars blir det nog lungt, eller jag kanske går ut med några vänner, jag får se :)

Ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0