Tisdag

Tjenare på er!
Idag är det dan efter, jätte kul, så blev jag väckt också av min söta lillasyster, så ikväll kommer jag slockna snabbt.

Snart tror jag att jag ska till farmor och farfar. Det ska bli skönt och komma bort från omvärlden. Bara vara där och ta det lungt. Dem vill att jag ska komma också så man känner inte att man är ivägen liksom.

Dem här dagarna kommer jag få plugga som fan. Jag har hundra läxor tills på måndag och det känns inte riktigt som om jag kommer hinna göra alla, SUCK SUCK SUCK!
Men jag får väl göra så många jag hinner. Jag blir så irriterad på lärare, dem sätter alla prov och läxförhör samtidigt så man har ett helvete med att hinna plugga till alla, sen om man inte klarar ett prov för att man inte har hunnit plugga ja då får man IG! Helt sjukt. Inte nog med det så ska dem ha massa prov precis innan man slutar skolan också. Som om det inte är nog mycket som det är i slutet av nian. Man är ju sjukt skoltrött då också. Hm, ja dem tänker konstigt, iallafall mina lärare.

Aja, nu ska jag börja packa sen ska jag väl dra till Västerhaninge. Ha det bra allihopa! Tjadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0