Lördag

Den här helgen har varit lugn.
Igår var jag i stan med Tess hela dagen. När jag kom hem hade Sanne och Nicki ockuperat rummet så jag satte mig vid datorn, ända stället där det inte låg smink, kläder eller smink. Jag tog lite vin av dem och satte mig vid datorn.
Jag gick och la mig tidigt, jag var verkligen jätte trött igår men vid halv fem kom Sanne och Nicki hem från krogen så då vaknade jag men somnade ganska snart igen.

Blev väckt klockan 9 av farmor som ringde =/ men jag var så hungrig så jag kunde inte somna om, istället gick jag upp och gjorde frukost sen gick jag ut och solade, får passa på att göra det när solen är framme.
När jag inte orkade ligga ute i värmen gick jag in och duschade och efter det har jag inte gjort mycket alls. Jag städade lite sen vid fyra gick jag ner och tittade på Hammarby - Elfsborg.
Fan att bajen förlorade. Men dem hade ju inte direkt domaren på sin sida. Hoppas dem vinner nästa match :)

Efter matchen åt vi sen har jag suttit vid datorn tills nu. Jag får väl gå ner och vara lite social med familjen, annars börjar dem väl bara att gnälla.
Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0