LÖÖÖRDAG

Halloj!

Jaha, idag var det lördag och jag har inget planerat. Det känns lite booring. Jag får se till och ringa någon lite senare och hitta på något.
Igår sov jag hos Johanna. Det var ett tag sen men det var roligt. Haha, det blev strömavbrott i hela tumba nästan. Nej men i hela tuna iallafall.
Idag promenerade vi ner till Tumba Centrum, Johanna skulle köpa skor och smink, eftersom hon ska till Abbe idag (; woho, hoppas att hon får det roligt ikväll :).

Imorgon ska man plugga också, det känns inte så lockande direkt. Men eftersom man har prov på tisdag och inte har pluggat något alls så är det ett måste. Prov i SO är det också, "jätte roligt". Just nu läser vi om liberalism och grejer. Jag fattar ingeting. Men hallå, varför ska vi änns kunna något sådant. Jag kan slå vad om 1 000 000 att mina föräldrar inte änns vet vad det är för något.
Aja, tydligen så måste vi veta vad det är :S

Men ha det bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0