hell yeah it's over

Tja!

Idag ska jag lämna allt jobbigt bakom mig, jag ska börja om på nytt. Glömma alla som förtjänar att glömmas och älska dem som förtjänar att älskas.
Jag ta nya tag, jag ska vara stark och glad. Jag ska verkligen bry mig om alla som jag älskar och alla som har ställt upp för mig. Jag ska visa dem alla att jag är glad att de finns i mitt liv. Men jag antar att det är lättare sagt än gjort.


Idag har jag inte alls gjort mycket. Bara varit hemma och kollat på film, Pearl Harbor. En grymt bra film. Kan inte förstå att allt det har hänt. Det är hemskt. Kunde inte sluta gråta när han dog, det var så sorgligt. Ni som inte har sett den måste bara se den.
Brorsan har tunering i Västerås så man har varit ensam hemma hela dagen eftersom som syrran var på fest igår så hon kom inte hem förän vid ett eller nåt.
Jag och hon har precis käkat kebab (; och bara suttit och snackat lite. Jag är verkligen lycklig som har henne. Hon är världens underbaraste person. Helt otroligt hur en människa kan vara så fantastisk och otroligt bra som hon är. Hon har en väldigt stor plats i mitt hjärta <3 

Ha det bra allihopa och hoppas att ni får en bra kväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0