Hela veckan lång

Tjaaa!
Det var ett tag sen, but now I'm back for business (;

Idag har jag bara tagit det lungt hemma hos Tess, efter en lång vecka behöver man en dag att ta det lungt på och det blev idag.
Idag är det ju våffeldagen också så det har man käkat tillsammans med familjen också.

Igår var det filmkväll hos Tess. Det var riktigt roligt. Vi satt några kompisar ihoptryckta i soffan och kollade på skräckfilm. Riktigt nice!
Eftersom man är så lat och mörkrädd så stannade man självklart hos Tess och sov där :P

Det kommer vara full fart hela den här veckan som kommer.
Imorgon ska jag på bio och kolla på jobb i Tullinge. På tissdag ska jag plugga hela dagen. På onsdag är det träning och nationella, på torsdag är det danskväll (; men på fredag är det bara en soft dag. Det är ju fan påsklov! Det kommer bli hur skönt som helst. Längtar verkligen tils på fredag. INGA LÄXOR PÅ EN HEL VECKA!
På fredag kommer ju Jessicas kusin Andreas också. Så jag kommer nog vara med dem någon dag också, eller jag hoppas att jag kan vara med dem i alla fall!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv hela kvällen, det är ju faktiskt skola imorgon, SUCK!
ha det bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0