Söndag

Ja nu var det bara två dagar till skolavslutningen då. Det ska bli så underbart skönt att få sluta skolan, men ändå tråkigt att behöva lämna alla sina kompisar som man har känt sen när man var 6 år.

Den här helgen har väl varit ganska tråkig. I fredags så gjorde jag inte speciellt, var i skolan från 10 till 12 sen gick jag hem och somnade på sofan. På kvällen var jag bara hemma. Igår passade jag och syrran våra småsystrar eftersom pappa och Sonja skulle iväg på 40 års skiva hos grannen. På kvällen när vi skulle sova fick vi i och för sig besök, eller vi blev väckta av Sebastian och Victor som var ja, lite fulla men vi satt iallafall och snackade med dom ett tag. Sen när dom hade gått gick jag och Sanne upp och la oss igen och en timme senare kommer dom tillbaka och ska låna kläder för att dom frös, ja jag kan ju säga såhär att jag fick mig ett gott skratt :) Efter det fick vi iallafall sova. Sen skulle man upp tidigt för att åka på dop, jätte roligt =/ men men, det var ju kusinen så man kunde ju inte stanna hemma. 
Efter dopet så åkte vi hem och här är jag nu, jag skulle städa när jag kom hem men det blev inte direkt så utan jag fastande självklart framför datorn, som vanligt. Men nu måste jag städa, jag ska ju till mamma sen och pappa får väl ett utbrott om jag inte gör det innan jag drar. 

Men ha det jätte bra! Kraam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0