Skolavslutning

Dagen började klockan halv 7, då gick jag och Tess upp för att börja fixa oss den den sorgliga men efterlängtade skolavslutningen.
Skolavslutningen var väldigt sorglig, jag kommer aldrig glömma någon av dem i 9 grön. Den klassen betyder enormt mycket.
Vi fick våra betyg på scenen och jag måste erkänna att jag blev ganska stolt. 13 vg och 4 g fick jag.

Ikväll blir de fest på mölle, eller garnudden, något ställe som ligger vid mölle typ. Nästan alla från 9:an ska komma, det kommer nog bli jätte kul, en sista kväll med alla.
Det är verkligen jätte sorgligt, jag vill inte tänka på att vissa kommerj ga inte alls träffa ofta. Man har träffat alla nästan varje dag sen helt plötsligt kommerm an kanskei nte träffa alla igen. det är verkligen tråkigt. Dem som man har kommit närmast kommer man inte heller träffa lika ofta. Vissa personer har jag känt i 10 år, det är helt otroligt hur länge, jag har till och med känt dem längre än några av mina syskon, helt sjukt.
Jag hoppas att alla lyckas med det dom vill!

image9
Jag kommer aldrig glömma er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0