Ja då var det Torsdag

Den här veckan som har varit har verkligen inte varit rolig. Jag har typ varit sjuk hela tiden och jag har inte haft något alls att göra. Men i helgen ska jag och Sanne vara enamma hemma så då hittar vi säkert på något kul.

Idag trodde jag att jag skulle få reda på om jag kom in i Tullinge men där hade jag fel. Bara för att jag har tappat bort mitt lösenord så kan jag inte logga in på den där hemsidan så jag får vänta tils imorgon eller nästa vecka innan jag får veta. Suck!

Snart åker Tess iväg med båten. jaf kommer verkligen sakna henne. Vad ska jag göra hela sommaren utan henne?
Nu är det bestämt att vi först ska åka till High Chaparall ochsen till Danmark. Det ska bli otroligt kul eftersom jag inte trodde att jag skulle göra något alls i sommar :D

Midsommarafton då, det var inte så roligt som jag kanske hade hoppats att det skulle bli. Vi åkte till Tierp och där finns det kanske inte så mycket att göra. Men sen på kvällen cyklade jag, Jessika och några andra till något ställe det det kanske var lite mer till fest. Eller inte direkt fest utan massa fulla människor bara. Men det var iallafall roligare än att bara hänga med dom vuxna, vilket inte är så roligt.

image13
Ja så kul hade iallafall mamma och Jessikas mamma... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0