Hel kul helg :D

Ja då har snart ännu en helg gått.
Hela helgen har jag varit med Jessika och Elin och det har varit sjukt kul :D Dom är verkligen underbara, så snälla och flummig, det går inte att hitta fler som är som dom, jag fattar inte att dom orkar skratta så mycket, haha! :D
Igår var vi i Norsborg hos Eric, det var jätte kul sen idag har jag varit med Jessika och Elin igen och lika flummiga var dom idag :D men de e så kul att vara med dom, det går inte en sekund utan att man skrattar.
Synd att man inteär med dom så ofta, men nu får vi se till at det blir oftare :D
image10
Så jävla sköna<3


Det är verkligen otroligt skönt med sommarlov, jag kan sova länge och inga läxor, jag njuter av varje sekund :D
Ha det bra allihopa så hörs vi      hejdå på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0