Gårdagen

Idag har jag inte gjort något alls så det finns inget att berätta så istället tänkte jag berätta lite om gårdagen.

Vaknade vid 11 och började se på film. Sen ringde syrran och frågade om jag ville följa med ner till Tumba centrum, ja varför inte så jag följde med henne.
När vi kom ner skulle syrran till banken. Fick vänta där ett tag men de brukar ju vara så sedan gick vi och köpte hårfärg till Sanne, jag är nyfiken på hur hennes hår blev.
Sedan gick vi till Spaaks och tog en fika. Sanne som är så snäll envisades med att hon skulle betala också, jag fick tacka och ta emot och bjuda igen nästa gång :) Det var kul att bara vara vi två, det händer inte allt för ofta.

Sen så gick Sanne och och istället mötte jag Tess. Hon skulle också på banken för att fixa nytt bankomatkort men hon behövde hennes pappas underskrift så det blev ett kort besök den här gången. Vi tog en buss hem till henne och tittade på film.
Framåt kvällen gick vi hem till Andrija och kollade på film, det var riktigt mysigt :) Mycket film den dagen :p den kvällen slutade med studsmattan som vanligt ;)

Ja det var i princip hela min dag, kanske inte så intressant men men, ni får alla ha det super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0