Värmland

Ja nu var det ju några dagar sen jag va i Värmland men eftersom jag är så lat så har jag inte orkar skriva förän nu.
I fredags åkte vi upp och det var ju inte direkt jätte kul att sitta tre stycken i pappas trånga bil men det gick.
Fredagen var inte så rolig utan det var på lördagen som det hände grejer.
Jag träffade Andreas vilket jag inte hade gjort på mer än ett år så det var väldigt roligt sen ställde pappa och Sonja till med fest.
Dom lite äldre vart "lite" fulla och Sanne skulle inte vara värre. Hon söp mig och Andreas under bordet. Jävlar va full jag vart. Men det var hon som fick ta hand om mig sen iallafall. HAHA stackars henne skulle jag vilja säga. Jag kan inte ha varit mycket kontaktbar då.
Dagen efter var inte lika rolig. För det första skulle vi hem sen mådde man inte så bra direkt.
Jag får åkte upp till Värmland snart igen!

Idag har det bara varit lungt. Va ute och gick en stund vid elva sen har jag bara varit hemma. Det har varit skönt med tanke på att jag har varit ganska trött dom senaste dagarna.
Nu sitter man bara hemma och väntar på att fredag ska komma för då blir det resa till High Chaparall i Småland. Det ska bli riktigt skoj. Hoppas att det blir bra väder bara.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0